Una abraçada!
Queridas familias, aquí os dejo algunas orientaciones para seguir haciendo en casa. Cualquier duda, tenéis mi correo y ya sabéis... si tenéis alguna foto de vuestros hijas/as para colgar en el blog, me la podéis mandar!
¡Un abrazo!
ORIENTACIONS D’ACTIVITATS
PER FER AMB ELS INFANTS A CASA
(30/03/2020)
1.- Treballar els noms dels companys sense foto (us passaré un llistat i les fotos per qui les necessiti).
2.- Copiar paraules curtes (al segon trimestre els infants havien començat a copiar algunes paraules, per exemple la data: dilluns 30).
3.- Jugar a jocs de taula (aprofitar que ho vam treballar a classe per continuar i què millor que amb la família).
4.- Memoritzar les dites, la dita de març és la següent: “El sol de març porta refredats”. Les següents les aniré penjant al blog. Si algun infant la memoritza i vol fer un video, me’l podeu passar i el puc posar al blog.
5.- Alguna feineta de relacionar grafia i quantitat.
6.- Treballar el traç. Ho podeu fer també amb una safata amb sal, terra, farina i que amb el dit facin el traç d’un model que tinguin de lletres (en majúscula) o números. O realitzant una feineta.
7.- Dibuixar la figura humana. Poden dibuixar la família.
8.- Lectura de contes.
9.- Al blog de la classe, aniré penjant algun enllaç interessant, algun conte i cançó, així com també les fotos que m’envieu dels vostres infants realitzant alguna de les activitats proposades, de manera que serà el nostre punt de trobada, per veure’ns i compartir aquests moments.
*IMPORTANT: Per treballar la lectoescriptura es tindrà en compte que la lletra serà sempre en majúscula.
1.- Treballar els noms dels companys sense foto (us passaré un llistat i les fotos per qui les necessiti).
2.- Copiar paraules curtes (al segon trimestre els infants havien començat a copiar algunes paraules, per exemple la data: dilluns 30).
3.- Jugar a jocs de taula (aprofitar que ho vam treballar a classe per continuar i què millor que amb la família).
4.- Memoritzar les dites, la dita de març és la següent: “El sol de març porta refredats”. Les següents les aniré penjant al blog. Si algun infant la memoritza i vol fer un video, me’l podeu passar i el puc posar al blog.
5.- Alguna feineta de relacionar grafia i quantitat.
6.- Treballar el traç. Ho podeu fer també amb una safata amb sal, terra, farina i que amb el dit facin el traç d’un model que tinguin de lletres (en majúscula) o números. O realitzant una feineta.
7.- Dibuixar la figura humana. Poden dibuixar la família.
8.- Lectura de contes.
9.- Al blog de la classe, aniré penjant algun enllaç interessant, algun conte i cançó, així com també les fotos que m’envieu dels vostres infants realitzant alguna de les activitats proposades, de manera que serà el nostre punt de trobada, per veure’ns i compartir aquests moments.
*IMPORTANT: Per treballar la lectoescriptura es tindrà en compte que la lletra serà sempre en majúscula.
ORIENTACIONES DE ACTIVIDADES
PARA HACER CON LOS NIÑOS EN CASA
(30/03/2020)
1.- Trabajar los nombres de los compañeros/as sin foto (os pasaré un listado y las fotos para quien las necesite).
2.- Copiar palabras cortas (en el segundo trimestre los niños/as habían comenzado a copiar algunas palabras, por ejemplo la fecha: lunes 30).
3.- Jugar a juegos de mesa (aprovechar que lo trabajamos en clase para continuar y qué mejor que con la familia).
4.- Memorizar refranes, el refran de marzo es el siguiente: "El sol de març porta refredats". Las siguientes las iré colgando en el blog. Si alguno de vuestros hijos/as la memoriza y quiere hacer un video, también me lo podéis pasar para colgarlo en el blog.
5.- Alguna “feineta” de relacionar grafía y cantidad.
6.- Trabajar el trazo. Lo puede hacer también con una bandeja con sal, tierra, harina,... y que con el dedo hagan el trazo de un modelo que tengan de letras (en mayúscula) o números.
7.- Dibujar la figura humana. Pueden dibujar la familia.
8.- Lectura de cuentos.
9.- En el blog de la clase, iré colgando algún enlace interesante, algún cuento y canción, así como las fotos que me envíen de vuestros niños/as realizando alguna de las actividades propuestas, por lo que será nuestro punto de encuentro, para vernos y compartir estos momentos.
* IMPORTANTE: Para trabajar la lectoescritura se tendrá en cuenta que la letra será siempre en mayúscula.
1.- Trabajar los nombres de los compañeros/as sin foto (os pasaré un listado y las fotos para quien las necesite).
2.- Copiar palabras cortas (en el segundo trimestre los niños/as habían comenzado a copiar algunas palabras, por ejemplo la fecha: lunes 30).
3.- Jugar a juegos de mesa (aprovechar que lo trabajamos en clase para continuar y qué mejor que con la familia).
4.- Memorizar refranes, el refran de marzo es el siguiente: "El sol de març porta refredats". Las siguientes las iré colgando en el blog. Si alguno de vuestros hijos/as la memoriza y quiere hacer un video, también me lo podéis pasar para colgarlo en el blog.
5.- Alguna “feineta” de relacionar grafía y cantidad.
6.- Trabajar el trazo. Lo puede hacer también con una bandeja con sal, tierra, harina,... y que con el dedo hagan el trazo de un modelo que tengan de letras (en mayúscula) o números.
7.- Dibujar la figura humana. Pueden dibujar la familia.
8.- Lectura de cuentos.
9.- En el blog de la clase, iré colgando algún enlace interesante, algún cuento y canción, así como las fotos que me envíen de vuestros niños/as realizando alguna de las actividades propuestas, por lo que será nuestro punto de encuentro, para vernos y compartir estos momentos.
* IMPORTANTE: Para trabajar la lectoescritura se tendrá en cuenta que la letra será siempre en mayúscula.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada